animatori/hostess - Piteşti

Piteşti, Sud Muntenia5 animatori/hostess în zona ta

Angajează-i pe cei mai buni animatori/hostess în Piteşti

Entertainment-ul de la recepția evenimentului este unul dintre cele mai importante elemente care determină succesul sau eșecul acestuia. În industria evenimentelor, rolul gazdei de la recepție este de a coordona diverse activități și prezentări în cadrul nunților, petrecerilor de ziua de naștere, petrecerilor de absolvire și altele. El sau ea este firul care leagă vorbitorii la recepție, distribuie drepturile de vorbire, transmite mesaje cheie, stabilește ritmul evenimentului și îl face viu pentru a-l face o experiență memorabilă, etc.
Privent Entertainment
1

Animator/hostess

110260 Piteşti
Un playlist atent selecționat, alături de un DJ experimentat, un echipament profesional de sonorizare și un sistem de lumini reprezintă ingredientele esențiale ale unui eveniment reușit. Încă din anul 2016, ne-am propus să devenim lideri de piață în segmentul furnizării de echipamente audio și sonorizare atât pentru evenimentele publice, cât și pentru cele private. Mai mult decât atât, prin consolidarea unor relații puternice cu furnizorii din România, suntem disponibili în recomandarea celor mai potrivite servicii de video și fotografie, locații și catering, design și concept de eveniment.
Green Sound Music
2

Animator/hostess

5.0(1)
110407 Piteşti1 km de Piteşti
Solutia oferita de Green Sound Music are un punct forte: o echipa profesionista formata din DJ, solisti, instrumentisti, MC, Ingineri de Sunet cu experienta de peste 12 ani in domeniul organziarii de evenimente private si nu numai.
Privatevents
3

Animator/hostess

110285 Piteşti2.4 km de Piteşti
Mai multe poze si filmulete puteti viziona pe: https://*information hidden*/pg/privateventsdjsoundlights/about/?ref=page_internal
D.J. Sebby
4

Animator/hostess

110347 Piteşti2.5 km de Piteşti
Servicii profesionale care asigura reusita si atmosfera oricarui eveniment!
Event Pitesti
5

Animator/hostess

110186 Piteşti3.9 km de Piteşti
Dj - Mc EventPitesti ( + Sunet & Lumini ) . Experienta foarte vastă (15ani) în domeniul evenimentelor tip Nunta - Botez - Cununie - Majorat etc. Atenti , implicați si experimentați în realizarea evenimentelor private , de fiecare dată încercând să creem ceva nou si unic. Prin colaborările ce le deținem putem oferi diverse pachete adaptate genului de petrecere corespunzător, pachete în care cel câștigat sa fiti dumneavoastra! Pachet Dj Standard : 2 Boxe (Mixer , Consola , Microfon etc ) - Lumini Ambientale ( 4 efecte tip T ) - Recomandat evenimente maxim 60 pers. Pachet Dj Gold : 2 Boxe + 2 Basi ( Mixer , Consol , Microfon etc ) - Lumini Profesionale ( Grila Lumini - minim 6 efecte , glob , fum ) - Recomandat evenimente peste 60 pers. (pozele anunt). Colaborări doar pe baza de contract - Autorizați ADDA - UCMR. Pentru mai multe info & disponibilitatea datei : *information hidden*

Instruire și studii pentru a deveni gazdă de recepție.

În mod oficial, nu există nicio formare recunoscută de stat pentru a deveni un receptioner. Mai mult decât atât, această profesie nu este reglementată. Astfel, combinația dintre calitățile personale și experiență fac posibilă găsirea de asignări. Chiar dacă nu există o recunoaștere oficială a profesiei de receptioner, experiența ca gazdă într-un centru de agrement sau ca gazdă în structuri turistice precum cluburi de vacanță sau hoteluri este un atu. Puteți începe prin a urma BP JEPS (diploma profesională pentru tineret, educație populară și sport) în activități de agrement pentru publicul larg, BAPAAT (diploma profesională pentru asistenți tehnici animatori) sau BAFA (diploma de aptitudini pentru funcțiile de animator în tabere de grup pentru minori). De asemenea, poate fi util să aveți un DUT în cariere sociale, cu opțiunea de animație socială și socio-culturală. De asemenea, este posibil să urmați un curs de formare în industria evenimentelor la nivel de BAC+2: BTS Comunicații sau BTS Turism.

Domeniul de intervenție al unui moderator de recepție.

Un gazdă de primire poate fi implicată în orice eveniment privat sau public, în primul rând pentru a stabili atmosfera și apoi pentru a coordona intrarea și vorbirea multor oratori. Se asigură că toată lumea se distrează prin propunerea de jocuri, în timpul evenimentelor de familie, cum ar fi nunțile și, în cazul în care posedă abilități, poate acționa ca DJ.

De ce să folosim un gazdă de primire?

Angajarea unui animator de petreceri poate asigura o atmosfera minunata pentru orice fel de evenimente: aniversari, nunți, petreceri de burlaci, absolviri, retrageri etc. El se asigură că toată lumea se distrează prin propunerea de jocuri, cântarea și alte activități.

Cum găsesc un gazdă pentru receptie?

Navigarea prin intermediul unui director online precum StarOfService îți permite să iei legătura cu mulți profesioniști în animația la recepție. Trebuie doar să urmărești indicațiile de pe ecran pentru a găsi câțiva în regiunea sau orașul tău, și să selectezi unul cu care ai cel mai mult sentiment, de exemplu.

Taxe pentru un gazdă de recepție.

Prețul pentru o animație de recepție va varia în funcție de mai mulți parametri: tipul evenimentului, distanța dintre locul evenimentului și sediul animatorului, durata intervenției, contextul organizării evenimentului... O recepție de familie într-un cerc restrâns va fi mai ieftină decât o recepție de companie. Același lucru se aplică și zilelor obișnuite, pentru care prețul este mai mic decât pentru ocazii speciale: Crăciun, Paște, Anul Nou, etc. Pentru divertismentul de zi, prețul este în jur de 300 de euro, în timp ce pentru recepții de seară este în jur de 350 de euro. Pentru evenimente grandioase va fi necesară o sumă suplimentară de 50 de euro. Uneori, animatorii oferă tarife orare, de exemplu, 200 de euro pentru o petrecere de 2 ore la domiciliu cu ocazia aniversării.

Cum să alegi un gazdă de recepție.

Pentru divertisment la recepție, alegerea unui profesionist poate fi dificilă. Cea mai bună opțiune este prin intermediul cuvântului din gură. De exemplu, puteți întreba un prieten sau un membru al familiei care a organizat recent un eveniment dacă au fost mulțumiți de divertisment și dacă ar putea da detalii de contact ale animatorului. Un bun facilitator se adaptează la emoție, vorbește direct cu oamenii și știe cum să își programeze intervențiile. Puteți să le cereți mai multor animatori înregistrări video de la recepțiile la care au fost.

Întrebări de pus la primul contact cu moderatorul de recepție

- Ce experiență aveți ca organizator de evenimente? - Ați beneficiat de vreo pregătire specială sau este aceasta în sângele dumneavoastră? - Ce puteți oferi în ceea ce privește divertismentul pentru o petrecere de ziua de naștere, de exemplu? - Ce vă diferențiază de alți animatori pentru evenimente?

NA

NA