furnizori servicii HR și salarizare - Săcele

Săcele, Sud Muntenia11 furnizori servicii HR și salarizare în zona ta

Angajează-i pe cei mai buni furnizori servicii HR și salarizare în Săcele

Salariile reprezintă un element de bază al relației între angajat și angajator. Este un subiect sensibil și complex. Managementul salariilor implică remunerarea unei persoane care a efectuat o sarcină. Face parte din managementul administrativ al personalului. Managementul salariilor este utilizat pentru a optimiza performanța unei companii, a motiva angajații, a menține un climat social bun și a crea un avantaj competitiv real. Aspectele umane și salariile acoperă multiple aspecte importante pentru funcționarea unei companii. Departamentul de resurse umane este împărțit în două părți, partea de dezvoltare (managementul carierei, managementul abilităților și performanței, formare, recrutare, gestionarea resurselor umane...) și partea administrativă (managementul salariilor, contractele de angajare, aspecte legale...). Departamentul de resurse umane și salarii variază în funcție de sector și dimensiunea companiei. De obicei, este recomandat de companii și de consultanții de servicii de resurse umane și salarii.
Cabinet Expert Contabil Cristina Aldia
1

Furnizor servicii HR și salarizare

5.0(1)
024062 Bucureşti52.2 km de Săcele
Firma noastra asigura servicii de contabilitate, salarizare, calcul taxe, expertiza financiar-contabila, consultanta fiscala si juridica, reprezentarea de specialitate, raportare financiara IFRS si operatiuni contabile de consolidare grup. Colaborarea cu noi ofera garantia ca toate operatiunile de profil ale firmei dumneavoastra vor fi realizate la cel mai inalt standard de profesionalism, de catre experti contabili cu pregatire temeinica, permanent informati, cu viziune si calitatea de a anticipa.
Bia Human Capital Solutions
2

Furnizor servicii HR și salarizare

040208 Bucureşti55.6 km de Săcele
Consultantii BIA va pot sta la dispozitie cu serviii de recrutare si selectie de personal, consultanta de resurse umane, consultanta de imigrari pentru personalul expat din companie, servicii de administrare a personalului in regim de munca temporara.
Amerass Accounting
3

Furnizor servicii HR și salarizare

061223 Bucureşti63.3 km de Săcele
O echipa profesionista,instruita in managementul afacerii,contabilitate,audit,consultanta fiscala,pregatita sa va ajute pe drumul dvs spre succes!
Legalogic Experts Srl
4

Furnizor servicii HR și salarizare

010011 Bucureşti54.5 km de Săcele
Societatea LEGALOGIC EXPERTS SRL este o societate membra al Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR),cu sediul in Bucuresti, sector 4, al carei domeniu de activitate estea activitatea de contabilitate si audit financiar,consultanta in domeniu fiscal si juridic. Echipa societatii este formata din experti contabili,avocati,juristi,specialisti IT cu expertiza in domeniul financiar contabil ,fiscal, la curent cu noutatile in domeniul activitatii pe care o desfasoara, urmarind gasirea celor mai bune solutii la problemele clientilor sai si creand posibilitatea acestora de a-si aloca mai mult timp dezvoltarii activitatii proprii. Oferta noastră de prețuri pentru serviciile financiar-contabile este structurată în funcție de natura serviciilor prestate, de volumul documentelor prelucrate și de complexitatea operațiunilor derulate de beneficiar.
Elena Toma
5

Furnizor servicii HR și salarizare

061223 Bucureşti63.3 km de Săcele
Cu peste 10 ani experienta in domeniul fiscalitatii,va stam la dispozitie cu servicii de cel mai mare profesionalism in domeniul contabilitatii,expertizei si auditului financiar,la nivel national.Lucram pentru societati comerciale si entitati de stat din toata tara.Noi suntem cheia succesului dvs!
Cabinet De Contabilitate Si Audit
6

Furnizor servicii HR și salarizare

5.0(1)
013051 Bucureşti63.5 km de Săcele
Servicii de contabilitate pentru companiile nationale si internationale conform reglementarilor in vigoare; Servicii de contabilitate in partida simpla:PFA si liber profesionisti Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale la termenele stabilite de lege Intocmirea situatiilor financiare si a raportarilor anuale la termenele legale Servicii de contabilitate primara la cererea clientului. Mentinem relatia cu autoritatile in domeniu in functie de necesitatile clientului
Accounting And Audit Profesional Services
7

Furnizor servicii HR și salarizare

5.0(1)
021445 Bucureşti51.1 km de Săcele
Foarte profesionist si multă amabilitate in gasirea de soluții. E super ok.va recomandam.
Godja Consulting
8

Furnizor servicii HR și salarizare

014162 Bucureşti54.5 km de Săcele
Suntem mai mult decat o companie care ofera consultanta specializata-pornim de la intelegerea sensului general al afacerii dumneavoastra si va oferim exact combinatia de servicii de care aveti nevoie.
Sc Safe Consulting Office Srl
9

Furnizor servicii HR și salarizare

020562 Bucureşti53.3 km de Săcele
SC SAFE CONSULTING OFFICE SRL are mai mult de un deceniu de experienta in furnizarea de servicii de contabilitate si consultanta fiscala in diverse domenii de activitate.
Expert Accounting Tax  Advisory
10

Furnizor servicii HR și salarizare

013249 Bucureşti60.2 km de Săcele
SERVICII COMPLETE DE CONTABILITATE SI RESURSE UMANE BILANT , BALANTA DE VERIFICARE , DECLARATII , STAT DE SALARIU , ETC
Aa
11

Furnizor servicii HR și salarizare

030982 Bucureşti52.2 km de Săcele
Serviciile nu ies in evidenta, sunt apreciate de clienti!

Pregătirea și educația necesare pentru a deveni un furnizor de servicii de consultanță în HR și salarizare.

Munca unui consultant HR și de salarizare necesită o gamă de cunoștințe. Deși nu este obligatoriu să ai o diplomă pentru a deveni un lucrător independent, se recomandă în mod deosebit urmarea programelor de diplomă și obținerea unei educații de nivel licență. Printre aceste grade se numără un master în managementul resurselor umane, un master în organizarea și managementul resurselor umane (la Institutul de Studii Politice sau IEP) și un master în resurse umane (la Institutul de Administrație a Afacerilor sau IAE). Multe școli private, cum ar fi ISGP, IGS și IEMS, oferă, de asemenea, instruire de consultanță de înalt nivel. Domeniul salarizării și al managementului resurselor umane este o zonă orientată spre relații, deci este esențial să ai anumite calități umane. Un consultant HR și de salarizare ar trebui să cunoască principiile de salarizare, ideal în convenții multiple. Ar trebui să fie priceput în procesul de salarizare (calcularea taxelor, reținerea impozitelor, DSN, angajarea, etc.) și instrumente de salarizare (DEP, CEGID, Sage, etc.). Abilitățile de negocieri (cu managementul și angajații), ascultarea nevoilor clientului și anticiparea schimbărilor sunt calități esențiale pentru această profesie. Persoana ar trebui, de asemenea, să posede rezistență la stres, abilități analitice și de sinteză. Profesioniștii trebuie să demonstreze, de asemenea, empatie față de angajați și să fie capabili să-i educe în acceptarea schimbării. Cunoașterea tehnică a instrumentelor de calculatoare este, de asemenea, necesară pentru a deveni un consultant de servicii HR.

Domeniul de activitate al unui consultant in resurse umane si plata salariilor.

Consultantul de resurse umane și salarizare poate sugera o gamă de servicii, de la managementul carierei la managementul resurselor umane și aspectele legale. În atribuțiile sale, el poate:
- Gestionarea contractelor de angajare și a salariilor (concediu medical, concediu, etc.).
- Îmbunătățirea competențelor interne ale companiei.
- Conducerea recrutării candidaților.
- Lansarea unei campanii pentru a înregistra sau administra concedierile.
- Înlocuirea sau reorganizarea angajaților.
- Asistența angajaților în mutările lor internaționale.
- Realizarea evaluărilor de competențe.
- Implementarea unui plan GPEC (Management Predictiv al Angajării și Competențelor).
- Formarea angajaților în interviuri anuale, recrutare și evaluări de competențe.
- Analizarea și prevenirea riscurilor psihosociale.
- Implementarea programelor de fidelizare a angajaților.
- Soluționarea conflictelor și problemelor interne.
Consultantul de resurse umane și salarizare poate de asemenea propune implementarea unor noi metode de lucru. El este capabil să introducă o organizare a muncii mai flexibilă și să însoțească Directorul Resurselor Umane (HRD) în implementarea schimbărilor. Misiunea sa constă și în înțelegerea contextului organizațional și a nevoilor clientului. Configurarea soluției de software de salarizare pentru a satisface specificațiile este și ea parte din atribuțiile sale. În plus, el se ocupă de testarea și validarea pentru lansarea în producție. Formarea utilizatorilor în utilizarea software-ului de salarizare, corectarea anomaliilor existente și pregătirea rapoartelor de intervenție fac, de asemenea, parte din ariile sale de competență.

De ce să apelezi la un consultant pentru serviciile de resurse umane și salarizare?

Consultantul de resurse umane și salarizare poate ajuta managerii de resurse umane din întreprinderile mici și mijlocii în sarcinile lor pentru a asigura o mai bună gestionare a resurselor umane. Fără a fi influențat de angajați și de conducerea de vârf, consultantul de servicii de resurse umane și salarizare poate oferi o perspectivă obiectivă asupra situației companiei. Această poziție neutră este dificil de menținut de persoana responsabilă de resursele umane interne din cadrul companiei (managerul de resurse umane, ofițerul de resurse umane, managerul de salarizare, managerul de recrutare, managerul de personal, etc.). Intervenția lor permite dezvoltarea de inițiative pentru creșterea bunăstării la locul de muncă și reducerea riscurilor psihosociale. Datorită vederii externe și ani de experiență, aceștia pot avea grijă de recrutare (angajare, redactare de contracte pe termen determinat sau permanent), sarcini administrative (contracte, legislație muncii, acorduri colective, controlul condițiilor angajaților, etc.), monitorizarea vieții profesionale a angajaților (boală, accidente de muncă, pensionare, formare, etc.), gestionarea salarizării (declarații și fluturași de salariu), precum și de marketingul relațiilor cu resursele umane. Ei au abilitățile necesare în relațiile sociale, gestionarea echipei și protecția socială. De asemenea, sunt calificați în dezvoltarea abilităților angajaților, calculul plăților și contribuțiilor și colectarea datelor referitoare la angajați (programare, absențe, etc.). Managementul resurselor umane și salarizării poate fi administrat prin intermediul unui sistem de informații despre resursele umane sau HRIS. Utilizarea unui consultant specializat în serviciile de resurse umane și salarizare ajută și la evitarea oricăror erori în gestionarea salarizării (declarații și introducerea datelor) care pot duce la sancțiuni financiare și administrative și pierderea timpului.

Când să angajezi un consultant pentru servicii de resurse umane și de salarizare?

Un consultant de resurse umane și de salarizare poate fi contactat pentru a implementa planuri de restructurare pentru o companie în mare dificultate. Aceștia pot gestiona gestionarea salariilor, gestionarea personalului și gestionarea resurselor umane. Serviciile lor permit companiei să beneficieze de experiența lor în resurse umane și gestionarea salariilor fără a fi nevoie să plătească un salariu pe termen lung și economisind în schimb bani pentru angajarea unui director de resurse umane. Ar fi de asemenea înțelept să angajezi un consultant de resurse umane și de salarizare atunci când compania are nevoie să recruteze noi angajați, să îmbunătățească productivitatea, are obligații legale sau necesită o diagnoză în ceea ce privește resursele umane. Serviciile lor se pot adresa oricărui tip de companie indiferent de mărimea și sectorul lor de activitate.

Cum să găsiți un consultant pentru servicii de resurse umane și salarizare?

Consultantul de servicii HR și de salarizare lucrează adesea ca freelancer, într-o firmă de consultanță sau într-o companie dedicată de servicii HR și de salarizare. Este mai ușor să găsiți un consultant HR și de salarizare consultând directorul StarOfService. Doar selectați orașul relevant, alegeți compania sau consultantul corespunzător de HR și de salarizare și urmați diferiții pași.

Care sunt tarifele pentru un consultat de resurse umane și salarizare?

Prețul mediu al serviciilor de resurse umane și payroll variază între 30 și 50 € pentru o consultare. Unii consultanți își calculează tarifele în funcție de tipul de serviciu solicitat. De exemplu, gestionarea fișelor de salarii costă în jur de 24 € înainte de taxe. Serviciile de audit social încep de la aproximativ 80 € înainte de taxe, iar costul redactării contractelor este de aproximativ 60 € înainte de taxe. Costul unui procedeu de concediere este aproximativ de 70 € înainte de taxe, iar crearea unui fișier pe SILAE costă 50 € înainte de taxe pe fișier.

Cum să alegeți un consultant pentru servicii de resurse umane și salarizare?

- Este important să alegi o firmă de consultanță în resurse umane și salarizare în care compania se simte confortabilă într-un mediu pașnic de lucru. - Un consultant în resurse umane și salarizare trebuie să dețină o diplomă de licență (preferabil la nivel de bac+5) în managementul resurselor umane. - Este esențial să alegi un consultant în resurse umane și salarizare care poate stabili o relație de încredere între conducere și furnizorul extern de servicii. - Este crucial să iei în considerare calificările și experiențele profesionale ale consultantului prin cererea de referințe. - Consultantul în resurse umane și salarizare trebuie să răspundă nevoilor companiei. Prin urmare, este necesar să se determine misiunile în care compania dorește să se angajeze și să se evalueze dacă aceste atribuții corespund abilităților consultantului. - În cele din urmă, discuțiile despre prețuri ar trebui să fie tratate cu prudență. Trebuie să fii atent la furnizorii care propun prețuri foarte mici. Costul unui consultant în resurse umane și salarizare variază în funcție de serviciile, experiența și domeniul de activitate al companiei.

Întrebări de adresat unui consultant HR și de salarizare în timpul primului contact

- Care este diploma dvs.? - Lucrați în cadrul unei companii specializate în servicii de HR și salarizare? - Puteți să-mi oferi câteva referințe? - Ce propuneți pentru a îmbunătăți productivitatea companiei? - Care sunt tarifele dvs.?