Angajează-i pe cei mai buni persoane livrare în Vlădeni
Ghişeul Poştal Borşa
Om de livrare
Oficiul Poştal Baia Borşa
Om de livrare
Oficiul Poştal Siret
Om de livrare
Oficiul Poştal Vlădeni
Om de livrare
Ce studii și formare sunt necesare pentru a lucra în livrări?
Există multe profesii în lumea livrărilor, fiecare având un curriculum specific și durată de studiu. Acesta este exact ceea ce vom explora împreună în această secțiune, încercând să fim cât mai cuprinzători posibil. - Nivel CAP Șofer de marfă rutieră Mobilizator de vehicule comerciale ușoare - Nivel BAC Pro Șofer de transport rutier de marfă Logistică Organizarea transportului de mărfuri Trebuie menționat că, pentru transport și livrare, este posibilă specializarea în funcție de natura produselor de transportat: transportul animalelor, produselor inflamabile, etc. Șoferul de livrare poate evolua spre conducerea vehiculelor de marfă grea sau transportul de pasageri; va trebui să obțină astfel alte permise și să ia alte examene. Pentru a fi pe deplin cuprinzători în acest subiect, este important să menționăm că, după câțiva ani de experiență, este posibilă o reconversie într-un loc de muncă sedentar, cum ar fi manipularea, depozitarea sau organizarea traficului.
Care este sfera de operare a serviciilor de livrare?
După cum am menționat anterior, majoritatea bunurilor de consum sunt transportate de la locul de producție la una sau mai multe locații de depozitare și apoi la punctul de vânzare. Este în acest punct de vânzare că consumatorii vor cumpăra bunurile și le vor consuma după cum doresc și unde doresc. Din acest model general găsit la toate nivelurile de societate, se pot distinge mai multe variații în funcție de bunurile și metodele de vânzare luate în considerare. Acestea includ: - Bunurile și produsele vândute prin poștă sau online, care vor merge direct de la producător (sau de la depozitul site-ului de vânzări online) la adresa finală a consumatorului. - Producătorii mici care pot trimite produsele direct la punctele de vânzare fără a fi nevoie să le depoziteze în depozite. - Anumite magazine care funcționează atât ca depozite, cât și ca puncte de vânzare. Productele sunt vândute acolo la prețuri cu ridicata (rețineți că există multe puncte de vânzare care pretind că sunt magazine de fabrică sau vând la prețuri cu ridicata fără a fi de fapt așa). - Materialele de construcție, renovare, amenajare și alte bunuri grele sunt de obicei livrate sub contract ca serviciu separat. Bunurile perisabile sau potențial periculoase, cum ar fi radioizotopii utilizați pentru imagistica medicală, sunt livrate direct de la producător la consumator. - Livrarea la domiciliu este adesea nu numai posibilă, ci și încurajată (este un punct de vânzare în ziua de azi) pentru produsele gata de consum rapid (cum ar fi burgeri, sushi, pizza, etc.). În ultimii ani, supermarketurile franceze au început, de asemenea, să ofere acest tip de livrare, ceea ce a făcut piața mai competitivă, dar este încă o activitate dominată de companii specializate. - Putem menționa, de asemenea, serviciile de livrare pentru documente confidențiale (contracte, documente contabile, titluri de proprietate, planuri, prototipuri etc.). În practică, și atunci când totul se face corect, livrarea este însoțită de un document numit note de livrare (cunoscut sub numele de "BL" în jargon) care permite verificarea conținutului în raport cu comanda originală. Pentru a vă asigura că totul este în regulă, trebuie doar să comparați nota de livrare cu comanda de achiziție și să vă asigurați că totul corespunde.
De ce să utilizați un serviciu de livrare?
Utilizarea unei companii sau a unui serviciu de livrare are multe avantaje, ceea ce probabil explica de ce acest tip de serviciu a devenit atât de popular și continuă să crească în timp. Vom analiza acum toate beneficiile oferite de serviciile de livrare, indiferent de modul de livrare ales. În primul rând, mulți clienți sunt foarte bucuroși să poată urmări coletul sau comanda lor, deoarece aceasta este o opțiune care de obicei este oferită și apreciată. În plus, trebuie să se menționeze faptul că aceste livrări sunt atât rapide, cât și sigure; profesioniștii sunt experimentați cu traficul și rețeaua zonei în care activează, iar de obicei au primit instruire strictă privind siguranța, fapt care este mai ales important pentru coletele sensibile și fragile. În plus, indiferent de tipul de livrare pe care îl așteptați, profesionistul va avea un mijloc adecvat de transport. Fie că este vorba despre o simplă scrisoare, un telefon, o bijuterie sau mâncare, tipul de vehicul potrivit pentru livrare poate să nu fie același, iar o companie de încredere își mărește flota în funcție de bunurile pe care le transportă. Un alt mare avantaj al utilizării unui serviciu de livrare este flexibilitatea sa, mai ales în ceea ce privește programarea. Dacă, dintr-un motiv sau altul, aveți nevoie să aveți livrat un colet sau orice altceva în afara orelor de birou sau de magazin, acest lucru este de obicei posibil, mai ales că serviciile de livrare rapidă (mai ales pentru mâncare, dar nu numai) sunt cele mai active în timpul nopții. Serviciile de livrare sunt, de asemenea, o modalitate excelentă de a economisi timp, deoarece permit angajaților să se concentreze asupra sarcinilor lor de bază în loc să se ocupe de logistică și transport. Acest lucru este, prin urmare, o modalitate excelentă de a crește productivitatea și, implicit, de a câștiga mai mulți bani!
Ce trebuie să știți despre serviciile de livrare?
Trebuie remarcat faptul că, în ceea ce privește livrarea, legea franceză este adesea foarte precisă, dar nu întotdeauna știm ce înseamnă cu adevărat. Vânzătorul are obligația de a comunica o dată de livrare sau o termen limită înainte de a semna contractul care îi leagă pe ambii părți. Clauzele neclare, cum ar fi "în funcție de disponibilitatea stocului" sau "indicativ", sunt considerate "abuzive", conform Institutului Național al Consumului (INC). Cu excepția cazurilor de forță majoră (adică un eveniment extern, imprevizibil și irezistibil care se evaluează în funcție de circumstanțe...), puteți solicita vânzătorului livrarea într-un timp rezonabil. Durata rezonabilă nu este strict definită. Totul depinde de context și natura livrării. Dacă livrarea nu a avut loc nici după acest nou termen limită, puteți rezilia contractul. Articolul L216-2 din Codul Consumului prevede că, în cazul în care profesionistul primește o scrisoare prin care contractul este considerat dizolvat, cu excepția cazurilor în care s-a executat până atunci, trebuie să furnizeze un rambursare completă în termen de maxim 14 zile, altfel va fi sancționat. În cazul mărfurilor deteriorate, refuzați să semnați avizul de livrare sau includeți rezerve scrise și respingeți marfa. După aceea, puteți solicita vânzătorului livrarea unui produs neafectat prin scrisoare recomandată. Rețineți că costurile de returnare și transport rămân responsabilitatea profesionistului. Este, de asemenea, responsabilitatea lor să ia măsuri împotriva transportatorului în cazul în care li se atribuie vina. Dacă marfa nu este conformă, puteți aplica aceeași procedură ca și în cazul în care este deteriorată. Este important de știut că neconformitatea poate să apară în diverse situații, cum ar fi "diferențe estetice, o livrare incompletă, funcționalități diferite, un model diferit sau defecțiuni...". Încă o dată, costurile de returnare și de transport pentru o nouă comandă sunt responsabilitatea vânzătorului.
Cum găsesc un serviciu de livrare?
Succesul obținut de acest tip de serviciu este atât de mare încât cu siguranță nu veți avea probleme în a găsi o companie care să vă satisfacă nevoile. De la orașele mici la centrele urbane mari, întregul teritoriu beneficiază de o rețea destul de satisfăcătoare, iar cu rețelele rutiere, feroviare și chiar aeriene, livrările în teritoriul nostru sunt în general foarte sigure și rapide. Pentru a începe, vă sfătuim să întrebați în cercul de cunoscuți, dragi și să vă adresați colegilor dvs. de la locul de muncă. Adesea, este în acest prim cerc că obțineți sfaturi bune și adrese bune, așadar nu lăsați acest lucru deoparte! În cazul în care informațiile primite nu vă sunt de ajutor, vă invităm să apelați la internet, consultând un site precum StarOfService, de exemplu, care listează toți profesioniștii dintr-un anumit domeniu, în funcție de locul în care efectuați căutarea (și acest lucru este valabil și pentru serviciile de livrare). În doar câteva clicuri, site-ul vă va furniza datele de contact ale tuturor profesioniștilor din zonă și din Franța, iar chiar puteți contacta compania aleasă imediat.
Cât costă serviciul de livrare?
Pentru început, este important să menționăm că trăind într-o zonă urbană, anumite tipuri de livrare pot fi mai ușoare și mai ieftine pentru buzunarul dumneavoastră (de exemplu, puteți imagina livrarea mâncării rapide în mijlocul zonei rurale, în 20 sau 30 de kilometri distanță de locul unde a fost pregătită... este imposibil sau aproape imposibil...). În continuare, este important să diferențiem tipurile de servicii oferite: - Curier: - Aceștia pot lucra în baza unei tarife fixe, caz în care livrările sunt incluse în pachetul lunar sau anual. - Ei pot lucra și într-un sistem de vouchere, în care clientul plătește pentru un anumit număr de vouchere, iar fiecare livrare consumă un anumit număr de ele. - De asemenea, pot fi plătiți per livrare (cel mai obișnuit pentru livrarea de mâncare, de exemplu), cu plata clienților la primire; de obicei, această formulă acoperă nevoile ocazionale. Tarifele curierilor variază în funcție de distanța parcursă și de tipul vehiculului folosit, precum și de unele posibile extra (timp de așteptare, ambalajele grele, ridicarea la o anumită oră sau în afara orelor de program, cereri în timpul sărbătorilor, intervale de timp specifice pentru livrare, etc.). Tarifele pe care le vom comunica nu sunt contractuale și reflectă o medie obținută din zeci de servicii oferite în întreaga Franță. - Livrare cu bicicleta: Timp de livrare mai mic de 45 de minute și în zona definită → începând de la 20 de euro. Timp de livrare între 1 oră și 1,5 ore și în zona definită → începând de la 10 euro. Timp de livrare mai mic de 3 ore și în zona definită → începând de la 5 euro. - Livrare cu motocicleta: Timp pentru livrare mai mic de 45 de minute și în zona definită → începând de la 25 de euro; în afara zonei → 35 de euro; zonă îndepărtată → 45 de euro. Timp pentru livrare între 1 oră și 1,5 ore și în zona definită → începând de la 15 euro; în afara zonei → 25 euro; zonă îndepărtată → 35 de euro. Timp de livrare mai mic de 3 ore și în zona definită → începând de la 10 euro; în afara zonei → 15 euro; zonă îndepărtată → 30 de euro. - Livrare cu mașină sau camion: Timp de livrare mai mic de 2 ore și în zona definită → începând de la 30 de euro; în afara zonei → 40 de euro; zonă îndepărtată → 45 de euro. Timp de livrare mai mic de 3 ore și în zona definită → începând de la 20 de euro; în afara zonei → 25 de euro; zonă îndepărtată → 30 de euro. Livrare rapidă: Maximum 12 ore pentru livrare națională și 72 de ore pentru livrare internațională; regională → începând de la 20 de euro; națională → începând de la 20 de euro; internațională → începând de la 50 de euro până la câteva mii de euro. Dacă doriți să faceți o expediere specifică pentru un volum și greutate date pentru unul sau mai multe pachete, nu vă putem oferi un preț, deoarece depinde de acești doi factori. Prin urmare, singura opțiune disponibilă este să contactați o companie de livrare și să le descrieți expedierea. Fiecare companie are propriile tarife, care pot fi extrem de variabile în funcție mai ales de costurile cu combustibilul. Trebuie menționat că mulți oameni aleg să-și livreze pachetele sau expedierea la ceea ce se numește "Relais" (sau punct de releu, punct de ridicare sau punct de ridicare Mondial Relay, cum doriți!), care în general permite unele economii. Este posibil apoi să vă ridicați mărfurile personal (cu un ID și numărul comenzii). Acest tip de punct de releu poate fi găsit pretutindeni, uneori în magazine de tutun, alteori în magazine de conveniență, iar cu siguranță există unul nu foarte departe de locul unde locuiți. Găsiți-l!
Cum să alegi serviciul de livrare potrivit?
După cum am menționat mai devreme, utilizarea recomandărilor poate fi foarte utilă pentru a găsi acest tip de serviciu. Acest lucru este cu atât mai adevărat atunci când vine vorba de a găsi un serviciu de livrare de calitate, cu o reputație bine stabilită și o clientelă mulțumită. De aceea vă sfătuim, din nou, să începeți prin a întreba prietenii, familia și cunoștințele, deoarece aceștia ar putea ști de o companie de livrare care oferă un serviciu excelent, situată în apropiere. Dacă asta nu funcționează, nu vă faceți griji, există întotdeauna Internetul. Vă recomandăm să verificați unele site-uri profesionale de referință, precum StarOfService, care pot fi găsite prin orice motor de căutare. Veți găsi liste cuprinzătoare de servicii de livrare sau companii care operează în zona dvs., împreună cu feedback și comentarii de la clienți care au utilizat serviciile lor (ceea ce nu ar trebui ignorat, deoarece oferă informații valoroase). Nu ezitați să verificați câteva adrese și să citiți comentariile, deoarece acestea oferă adesea sfaturi bune. Odată ce ați găsit compania de livrare de care aveți nevoie, asigurați-vă că verificați disponibilitatea și serviciile lor și asigurați-vă că tarifele lor se potrivesc cu ceea ce aveți în minte sau sunteți dispus să plătiți. Explicați clar serviciul de care aveți nevoie. Am dori să vă atenționăm cu privire la profesioniștii care oferă oferte prea bune pentru a fi adevărate, precum prețuri semnificativ mai mici decât tarifele de pe piață. În timp ce aceste oferte pot fi uneori o oportunitate excelentă, să fim sinceri, este mai bine să fim precauți.
Câteva întrebări pe care le puteți adresa unui profesionist în livrări în timpul primei întâlniri pot include:
- De când practicați această activitate și când ați început afacerea dumneavoastră? - Care este nivelul de educație sau studiu care vă permite să practicați această profesie? - Care sunt tarifele dumneavoastră? Este posibil să aveți o descompunere a acestora? - Care sunt disponibilitățile dumneavoastră și puteți să îmi asigurați respectarea datelor și tarifelor?