Univers Divers organizeaza orice fel de eveniment, incepand de la lansari de produse pana la petreceri de companie, de la cocktail-uri aniversare pana la seminarii si congrese, de la mese rotunde pana la ceremonii de decernare de premii, de la deschideri de targuri si expozitii pana la receptii, de la conferinte de presa pana la prezentari de moda.
Univers Divers are relatii unde nu te astepti, se strecoara peste tot, e la curent cu tot ce misca, nu rateaza nici un eveniment important.
Univers Divers planifica totul de la cap la coada, incepand cu analiza de buget si conceperea desfasuratorului, pana la spoturile audio.
Ofer Servicii de Contabilitate Primară – Rapid, Eficient și de Încredere
Ai nevoie de ajutor pentru a ține evidența corectă a documentelor contabile ale firmei tale? Ofer servicii de contabilitate primară pentru persoane fizice autorizate (PFA), SRL-uri și întreprinderi individuale.
Servicii oferite:
Înregistrarea facturilor de intrare și ieșire
Întocmirea registrului de casă
Evidența chitanțelor și a bonurilor fiscale
Întocmirea statelor de salarii
Completarea registrului de inventar
Pregătirea documentelor pentru contabilul autorizat
De ce să lucrezi cu mine?
Promptitudine și confidențialitate
Comunicare clară și suport constant
Servicii personalizate, adaptate nevoilor afacerii tale
Serviciile pot fi oferite atât fizic (în Bistrița), cât și online, în funcție de preferințe.
BLU Accounting SRL are trei principii de baza profesionalism, promptitudine si seriozitate. Noi oferim si plus valoare firmelor pe care le detinem astfel incat , clientii nostrii primesc toate ingredientele necesare pentru o afacere prospera si in trend.
dezvoltare proiecte online si servicii digitalizare procese complexe, strategie de comunicare si dezvoltare business utilizand tehnologii (inclusiv Machine Learning si AI)
Cu peste 10 ani experienta in domeniul fiscalitatii,va stam la dispozitie cu servicii de cel mai mare profesionalism in domeniul contabilitatii,expertizei si auditului financiar,la nivel national.Lucram pentru societati comerciale si entitati de stat din toata tara.Noi suntem cheia succesului dvs!
Cine suntem ?
LEGIS srl este o firmă de contabilitate care oferă şi consultanţă în domeniul fiscal, membră a Camerei Consultanţilor Fiscali şi oferim servicii de contabilitate, consultanţă privind impozite si taxe precum si alte servicii financiar-contabile personalizate în funcţie de solicitările clienţilor.
Avem o echipă dinamică şi flexibilă, ai cărei membri dispun de cunoştinte temeinice precum şi de experienţă în cele mai variate domenii de activitate – comerţ, servicii sau producţie.
Ce dorim?
Ne propunem să furnizam clienţilor noştri servicii adecvate întocmai nevoilor pe care le au, servicii de foarte bună calitate la un preţ corect. Dorim să construim cu clienţii noştri un parteneriat durabil bazat pe încredere, respect şi corectitudine.
Cui ne adresăm?
Serviciile noastre sunt adresate în special persoanelor fizice autorizate şi persoanelor juridice – microîntreprinderi, întreprinderi mici şi mijlocii cu capital român sau străin. De asemenea, suntem interesaţi de colaborări şi cu alte tipuri de clienţi: firme mai mari care doresc să-şi reducă costurile prin externalizarea compartimentului contabilitate, asociaţiilor, fundaţiilor, ONG-urilor, etc.
De ce să ne alegeţi?
Pentru că economisiţi bani: nu veţi mai plăti salarii departamentului de contabilitate, nu veţi cumpăra calculatoare, licenţe de programe, nu veţi avea costuri cu deplasări pentru depuneri de declaraţii.
Pentru că economisiţi timp: nu veţi mai pierde vremea pentru a alerga pe la diverse instituţii de stat sau private şi vă veţi putea concentra excusiv pe afacerea pe care o aveţi.
Pentru că veţi avea acces la cunoştinţe: prin natura muncii noastre trebuie să fim la curent cu ultimele noutăţi din domeniu; astfel că veţi putea avea parte de o consultanţă de calitate.
Maria Andrei,contabil autorizat,vechime in munca de peste 44 ani,prestez servicii financiar contabile complete:
-evidenta contabila completa(pentru SRL,SA,IF,II,Asociatii de locatari,Asociatii si fundatii);
-registrele contabile,balante,situatii financiare;inventariere patrimoniu;
-Revisal(dosare personal:contracte individuale de munca,fise de post,state de plata,fluturasi,
-depunere declaratii fiscale;ordine de plata
-politici contabile,consultanta...
SC Nico&Dana SRLare mai mult de un deceniu de experiență în furnizarea de servicii financiar contabile și comerciale de înaltă calitate .Noi oferim tehnologie de ultima generație, și servicii excelente pentru clienți.
Rezident Srl din Resita ofera servicii de recrutare personal calificat in diverse meserii
(industrie - sudori MIG-MAG, strungari, electricieni, dulgheri, tamplari - modelari, zidari, lucratori spatii verzi, gradinari),
lucrători în domeniul hotelier (ospătari și cameriste) pentru munca in strainatate,
in tarile in care se vorbeste limba germana, iar in final,
soferi de tir, apoi selectie urmata de
plasarea in Austria, a persoanelor cunoscatoare de limba germana pentru
a activa in domeniul ingrijirii la domiciliu a persoanelor varstnice, in regim de 24 de ore din 24.
In principal, e vorba de vorbitori de limba germana, iar pentru șoferii de tir, se accepta si limba engleză.
De asemenea, oferim indrumare in ceea ce priveste dezvoltarea profesionala si reorientarea carierei, in functie de cerintele actuale ale pietei, avand o abordare profund umana, apropiata si consiliere personalizata in functie de necesitatile fiecarei persoane care apeleaza la noi.
Calitatea umană este capitalul cel mai de preț, pe care îl căutam si promovam!
Va asiguram de tot sprijinul de care aveti nevoie si de o legatura reala, de prietenie.
In plus, eu, Claudia Dia, in calitate de formator, coach si antreprenor,
confirm oamenii si stârnesc tot ceea ce-i mai bun in ei!
Bun venit in familia noastră profesionala!
Societate de contabilitate si consultanta fiscala cu o experienta in domeniu de peste 25 de ani, va sta la dispozitie cu cele mai recente informatii din domeniu contabil si financiar atat pentru PFA, II cat si pentru Societati Comerciale.
Tehnoredactare profesională pentru orice tip de documente și din orice domeniu (medical, juridic, tehnic), cărţi, corectură ortografică, diacritice, aşezare în pagină, limbile română, engleză şi franceză.
Mihaela Cristea asigur depunerea declaratiilor la timp <br />
Reamintinrea si evidenta plăților către stat <br />
Corectitudinea înregistrărilor contabile si parte de HR
Societate de contabilitate și expertiză contabilă, oferă servicii complete de contabilitate, salarizare și întocmire situații financiare.
Oferim consultanță pentru înființare, desființare, modificări societăți.
Contabilitate externalizata ofer;
Evidenta contabila completa, consultanta,servicii resurse, umane expertize contabile,infiintez/inchid firme ,toate cu o experienta de peste 15 ani
Am o experinta de 20 ani in intocmirea , verificarea , raportarea documentelor financiar - contabile . Sunt expert contabil si as fi interesata de un job part time in orasul Tulcea .
Experienta de lucru in contabilitate si resurse umane aproape in toate domeniile de activitate, de la servicii la productie, de la PFA la SRL cu 100 angajati. Responsabil financiar proiect POS-CCE AXA prioritara 2. Experienta in relatia cu autoritatile i Ploiesti, Campina, Baicoi, Mizil.Suntem la curent cu noutatile legislative pe problemele specfice.
Toate companiile au nevoie de o imagine clara si fidela a patrimonului. Intocmirea corecta a situatiilor contabile ii ajuta pe antreprenori sa isi inteleaga si sa isi gestioneze mai bine intreaga afacere.
Contabilitatea bine intocmita ofera tuturor celor interesati informatii pretioase despre creante, datorii, active, capitaluri proprii si profitabilitate intr-o anumita perioada de timp.
Clientii nostri obtin astfel timp valoros pentru a se ocupa de realizarea obiectivelor strategice si au siguranta ca situatiile lor financiare sunt intocmite la timp, de experti contabili profesionisti, in conformitate cu reglementarile in vigoare.
Eu, sunt expert contabil, am experienta in contabilitate de peste 24 de ani. ofer servicii de contabilitate de la contabilitate primara pana la situatii financiare.
Editare, transcriere, traducere, introducere text, imagini, esee, lucrari licenta, referate, consiliere psihologica, atat in limba romana cat si engleza.
Doresc o pozitie de contabil primar cu instructaj in prealabil.Am lucrat pe vapoare de pasageri unde aveau alt sistem contabil.Am studii superioare finalizate de Contabilitate si Informatica de Gestiune.
Angajează administratori e-mailuri oriunde în țară