Angajează-i pe cei mai buni consultanți în afaceri în Slobozia
Stere Si Asociatii
Consultant în afaceri
Comasil S.R.L.
Consultant în afaceri
Servel S.R.L.
Consultant în afaceri
Insert Consulting Srl
Consultant în afaceri
Sc.Servel.Srl
Consultant în afaceri
Sly Management Srl
Consultant în afaceri
Nova Arc Birou De Consultanta Srl
Consultant în afaceri
Enel Servicii Comune S.A. - Electrica Deranjamente
Consultant în afaceri
The Counsel Srl
Consultant în afaceri
L.T.M. Group S.R.L.
Consultant în afaceri
Hr Agris Consulting Srl
Consultant în afaceri
Asinvest Srl
Consultant în afaceri
Rom Consult S.R.L.
Consultant în afaceri
Învățarea și pregătirea pentru a deveni un consultant de afaceri profesionist.
În ceea ce privește pregătirea, există mai multe modalități de a intra în lumea consultanței. După absolvirea unei școli de afaceri, un student poate aplica să se alăture unei firme de consultanță dacă se specializează în strategie, management industrial, managementul resurselor umane sau managementul schimbărilor. Dacă absolvă o școală de inginerie și se specializează în management, inginerie consultativă sau sisteme de informații, poate, de asemenea, să lucreze în domeniul consultanței. Cu toate acestea, alte cursuri de studiu mai puțin populare sunt încă posibile, de exemplu prin intermediul IEP (Institutul de Studii Politice) sau obținând un masterat în management și drept, management strategic de afaceri sau management socio-economic.
Domeniul de intervenție al unui consultant în afaceri
Antreprenorii au nevoie de sfaturi în mai multe domenii. Acestea includ - consultanță în managementul resurselor umane: consultanții sau consilierii în managementul resurselor umane însoțesc și ajută companiile în optimizarea strategiilor lor de resurse umane. Aceștia optimizează organizarea companiei și determină acțiunile necesare pentru a obține îmbunătățirile dorite. - consultanță în strategie: aceasta constă în ghidarea managerilor companiei în dezvoltarea strategiilor de afaceri pentru a îmbunătăți creșterea și competitivitatea acestora. Un consultant în strategie are un avantaj clar și o viziune externă pentru a rezolva probleme care nu pot fi rezolvate intern. - consultanță în management: aceasta completează managementul problemelor specifice ale unei companii-client pentru a identifica zone și levierii pentru îmbunătățiri. Cunoștințele profunde ale consultantului în management despre piață îi permit realizarea obiectivelor companiei și îmbunătățirea performanței acesteia. - consultanță în sistemul de informații: consultantul asistă compania în optimizarea soluțiilor IT sau a organizației interne. Consultantul în Sistemul de Informații analizează nevoile și observă punctele slabe ale companiei pentru a propune soluții software și hardware adaptate nevoilor. Aceasta îmbunătățește sistemul de informați al companiei-client și crește competitivitatea acesteia pe piață. - consultanță în IT: consultantul intervine în organizația internă a companiei. Acesta asigură alinierea dintre strategia unei companii și sistemele sale informatice. Consultantul IT utilizează cunoștințele sale profunde pentru a recomanda software-uri (soft și hard) și instrumente tehnologice pentru a dezvolta sisteme eficiente și îmbunătăți organizația internă a unei companii. - consultanță în operațiuni: sarcinile unui consultant în operațiuni sunt foarte diverse și variază în funcție de sectorul de afaceri.
De ce să folosești un consultant profesionist
Este mai avantajos pentru o companie să folosească serviciile unei firme de consultanță. Într-adevăr, un consultant extern poate oferi: - o viziune funcțională pentru îmbunătățirea organizațiilor și proceselor, - un catalizator pentru schimbare pentru a iniția și însoți mutațiile, - o trusă de instrumente probate care permite managerilor să fie mai agili și să avanseze în timpuri de incertitudine, - o abordare inovatoare care contribuie la crearea unui avantaj competitiv pentru companie.
Când ar trebui să solicitați serviciile unui consultant de afaceri?
În general, motivul pentru care o companie sau organizație angajează un consultant este pentru a dobândi expertiză. I se încredințează sarcini pentru care compania nu are resurse interne din cauza lipsei de competențe sau de timp. Managerul unei companii decide să apeleze la un consultant atunci când: - Nu poate atinge obiectivul așteptat. Are nevoie de o strategie adaptată nevoilor sale. - Nu poate face schimbările necesare în afacerea sa. Are nevoie de un consultant care să îi poată analiza situația și să ofere cea mai bună soluție. - Compania sa are mult de lucru, dar puțini angajați. Prin urmare, are nevoie de un consultant pentru a efectua activități de recrutare și pentru a ocupa pozițiile necesare.
Cum găsesc un consultant profesionist?
Pentru a găsi rapid o consultanță de afaceri, trebuie să căutați pe Internet. Acesta este cel mai eficient metodă. Pentru a face acest lucru, introduceți un cuvânt-cheie în un motor de căutare și vor apărea mai multe oferte. Apoi contactați simultan mai multe companii, solicitați oferte specifice și alegeți cea mai potrivită și eficientă ofertă. Pentru a determina dacă un site web este de încredere, ar trebui să verificați ortografia, securitatea, termenii și condițiile de vânzare sau utilizare, notele juridice și detaliile de contact. Desigur, ar trebui să verificați și echipa în sine.
Taxele unui consilier de afaceri
Consultanții pot percepe o medie de 700 EUR pentru o zi de muncă. Veți găsi prețuri medii detaliate în funcție de serviciile oferite în această categorie: - Prețul unei ore de coaching: 91 EUR pe oră, - Stabilirea unui model de afaceri: 342 EUR, - Studiu de piață: 256 EUR, - Previziune contabilă: 47 EUR per studiu, - Rezumat operațional: 65 EUR, - Servicii continue de consultanță: de la 2137 EUR la 2996 EUR pe lună.
Cum să alegeți o firmă de consultanță în afaceri?
Există mai multe companii de dimensiuni diferite pe piață care se specializează în consultanță în afaceri. Ele sunt potrivite atât pentru companiile mari, cât și pentru afacerile foarte mici. În plus, consultanții lor sunt experți într-unul sau mai multe domenii. Pentru a vă alege consultantul, luați în considerare următoarele 5 criterii: reputația, calitatea ascultării, propunerea comercială, calificarea experților și bugetul dumneavoastră.
Întrebări de adresat unui consultant în timpul primului contact
Care este expertiza ta funcțională? Ce metode vei folosi pentru a ne ajuta să atingem obiectivele noastre de afaceri? Ai referințe din proiecte anterioare? Lucrezi în prezent la alte proiecte? Care este tariful tău zilnic pentru acest proiect?