Angajează-i pe cei mai buni furnizori servicii HR și salarizare în Slobozia
Bratu G. Vasile Cabinet Expert Contabil
Furnizor servicii HR și salarizare
Stere Si Asociatii
Furnizor servicii HR și salarizare
Pregătirea și educația necesare pentru a deveni un furnizor de servicii de consultanță în HR și salarizare.
Munca unui consultant HR și de salarizare necesită o gamă de cunoștințe. Deși nu este obligatoriu să ai o diplomă pentru a deveni un lucrător independent, se recomandă în mod deosebit urmarea programelor de diplomă și obținerea unei educații de nivel licență. Printre aceste grade se numără un master în managementul resurselor umane, un master în organizarea și managementul resurselor umane (la Institutul de Studii Politice sau IEP) și un master în resurse umane (la Institutul de Administrație a Afacerilor sau IAE). Multe școli private, cum ar fi ISGP, IGS și IEMS, oferă, de asemenea, instruire de consultanță de înalt nivel. Domeniul salarizării și al managementului resurselor umane este o zonă orientată spre relații, deci este esențial să ai anumite calități umane. Un consultant HR și de salarizare ar trebui să cunoască principiile de salarizare, ideal în convenții multiple. Ar trebui să fie priceput în procesul de salarizare (calcularea taxelor, reținerea impozitelor, DSN, angajarea, etc.) și instrumente de salarizare (DEP, CEGID, Sage, etc.). Abilitățile de negocieri (cu managementul și angajații), ascultarea nevoilor clientului și anticiparea schimbărilor sunt calități esențiale pentru această profesie. Persoana ar trebui, de asemenea, să posede rezistență la stres, abilități analitice și de sinteză. Profesioniștii trebuie să demonstreze, de asemenea, empatie față de angajați și să fie capabili să-i educe în acceptarea schimbării. Cunoașterea tehnică a instrumentelor de calculatoare este, de asemenea, necesară pentru a deveni un consultant de servicii HR.
Domeniul de activitate al unui consultant in resurse umane si plata salariilor.
Consultantul de resurse umane și salarizare poate sugera o gamă de servicii, de la managementul carierei la managementul resurselor umane și aspectele legale. În atribuțiile sale, el poate:
- Gestionarea contractelor de angajare și a salariilor (concediu medical, concediu, etc.).
- Îmbunătățirea competențelor interne ale companiei.
- Conducerea recrutării candidaților.
- Lansarea unei campanii pentru a înregistra sau administra concedierile.
- Înlocuirea sau reorganizarea angajaților.
- Asistența angajaților în mutările lor internaționale.
- Realizarea evaluărilor de competențe.
- Implementarea unui plan GPEC (Management Predictiv al Angajării și Competențelor).
- Formarea angajaților în interviuri anuale, recrutare și evaluări de competențe.
- Analizarea și prevenirea riscurilor psihosociale.
- Implementarea programelor de fidelizare a angajaților.
- Soluționarea conflictelor și problemelor interne.
Consultantul de resurse umane și salarizare poate de asemenea propune implementarea unor noi metode de lucru. El este capabil să introducă o organizare a muncii mai flexibilă și să însoțească Directorul Resurselor Umane (HRD) în implementarea schimbărilor. Misiunea sa constă și în înțelegerea contextului organizațional și a nevoilor clientului. Configurarea soluției de software de salarizare pentru a satisface specificațiile este și ea parte din atribuțiile sale. În plus, el se ocupă de testarea și validarea pentru lansarea în producție. Formarea utilizatorilor în utilizarea software-ului de salarizare, corectarea anomaliilor existente și pregătirea rapoartelor de intervenție fac, de asemenea, parte din ariile sale de competență.
De ce să apelezi la un consultant pentru serviciile de resurse umane și salarizare?
Consultantul de resurse umane și salarizare poate ajuta managerii de resurse umane din întreprinderile mici și mijlocii în sarcinile lor pentru a asigura o mai bună gestionare a resurselor umane. Fără a fi influențat de angajați și de conducerea de vârf, consultantul de servicii de resurse umane și salarizare poate oferi o perspectivă obiectivă asupra situației companiei. Această poziție neutră este dificil de menținut de persoana responsabilă de resursele umane interne din cadrul companiei (managerul de resurse umane, ofițerul de resurse umane, managerul de salarizare, managerul de recrutare, managerul de personal, etc.). Intervenția lor permite dezvoltarea de inițiative pentru creșterea bunăstării la locul de muncă și reducerea riscurilor psihosociale. Datorită vederii externe și ani de experiență, aceștia pot avea grijă de recrutare (angajare, redactare de contracte pe termen determinat sau permanent), sarcini administrative (contracte, legislație muncii, acorduri colective, controlul condițiilor angajaților, etc.), monitorizarea vieții profesionale a angajaților (boală, accidente de muncă, pensionare, formare, etc.), gestionarea salarizării (declarații și fluturași de salariu), precum și de marketingul relațiilor cu resursele umane. Ei au abilitățile necesare în relațiile sociale, gestionarea echipei și protecția socială. De asemenea, sunt calificați în dezvoltarea abilităților angajaților, calculul plăților și contribuțiilor și colectarea datelor referitoare la angajați (programare, absențe, etc.). Managementul resurselor umane și salarizării poate fi administrat prin intermediul unui sistem de informații despre resursele umane sau HRIS. Utilizarea unui consultant specializat în serviciile de resurse umane și salarizare ajută și la evitarea oricăror erori în gestionarea salarizării (declarații și introducerea datelor) care pot duce la sancțiuni financiare și administrative și pierderea timpului.
Când să angajezi un consultant pentru servicii de resurse umane și de salarizare?
Un consultant de resurse umane și de salarizare poate fi contactat pentru a implementa planuri de restructurare pentru o companie în mare dificultate. Aceștia pot gestiona gestionarea salariilor, gestionarea personalului și gestionarea resurselor umane. Serviciile lor permit companiei să beneficieze de experiența lor în resurse umane și gestionarea salariilor fără a fi nevoie să plătească un salariu pe termen lung și economisind în schimb bani pentru angajarea unui director de resurse umane. Ar fi de asemenea înțelept să angajezi un consultant de resurse umane și de salarizare atunci când compania are nevoie să recruteze noi angajați, să îmbunătățească productivitatea, are obligații legale sau necesită o diagnoză în ceea ce privește resursele umane. Serviciile lor se pot adresa oricărui tip de companie indiferent de mărimea și sectorul lor de activitate.
Cum să găsiți un consultant pentru servicii de resurse umane și salarizare?
Consultantul de servicii HR și de salarizare lucrează adesea ca freelancer, într-o firmă de consultanță sau într-o companie dedicată de servicii HR și de salarizare. Este mai ușor să găsiți un consultant HR și de salarizare consultând directorul StarOfService. Doar selectați orașul relevant, alegeți compania sau consultantul corespunzător de HR și de salarizare și urmați diferiții pași.
Care sunt tarifele pentru un consultat de resurse umane și salarizare?
Prețul mediu al serviciilor de resurse umane și payroll variază între 30 și 50 € pentru o consultare. Unii consultanți își calculează tarifele în funcție de tipul de serviciu solicitat. De exemplu, gestionarea fișelor de salarii costă în jur de 24 € înainte de taxe. Serviciile de audit social încep de la aproximativ 80 € înainte de taxe, iar costul redactării contractelor este de aproximativ 60 € înainte de taxe. Costul unui procedeu de concediere este aproximativ de 70 € înainte de taxe, iar crearea unui fișier pe SILAE costă 50 € înainte de taxe pe fișier.
Cum să alegeți un consultant pentru servicii de resurse umane și salarizare?
- Este important să alegi o firmă de consultanță în resurse umane și salarizare în care compania se simte confortabilă într-un mediu pașnic de lucru. - Un consultant în resurse umane și salarizare trebuie să dețină o diplomă de licență (preferabil la nivel de bac+5) în managementul resurselor umane. - Este esențial să alegi un consultant în resurse umane și salarizare care poate stabili o relație de încredere între conducere și furnizorul extern de servicii. - Este crucial să iei în considerare calificările și experiențele profesionale ale consultantului prin cererea de referințe. - Consultantul în resurse umane și salarizare trebuie să răspundă nevoilor companiei. Prin urmare, este necesar să se determine misiunile în care compania dorește să se angajeze și să se evalueze dacă aceste atribuții corespund abilităților consultantului. - În cele din urmă, discuțiile despre prețuri ar trebui să fie tratate cu prudență. Trebuie să fii atent la furnizorii care propun prețuri foarte mici. Costul unui consultant în resurse umane și salarizare variază în funcție de serviciile, experiența și domeniul de activitate al companiei.
Întrebări de adresat unui consultant HR și de salarizare în timpul primului contact
- Care este diploma dvs.? - Lucrați în cadrul unei companii specializate în servicii de HR și salarizare? - Puteți să-mi oferi câteva referințe? - Ce propuneți pentru a îmbunătăți productivitatea companiei? - Care sunt tarifele dvs.?