Angajează-i pe cei mai buni specialiști în declaraţii pe venituri în Slobozia
Bratu G. Vasile Cabinet Expert Contabil
Specialist în declaraţii pe venituri
Stere Si Asociatii
Specialist în declaraţii pe venituri
Formare și educație pentru a deveni un profesionist în depunerea declarațiilor fiscale.
Funcționarul fiscal lucrează în administrația publică sub Ministerul Economiei și Finanțelor. Pentru a lucra în această profesie, este necesar mai întâi să aveți diplomă de bacalaureat și să studiați la universitate înainte de a susține un examen de concurs. Această competiție este accesibilă începând cu BEPC, dar oamenii cu diplomă de licență sau de masterat în drept au o șansă mai mare de a fi admisi. Participanții trebuie să treacă întâi de concursul intern și apoi de cel extern. Pentru a aplica este necesară o experiență de cel puțin un an într-un post de serviciu public industrial sau comercial. Concursul extern începe cu un test de pre-admitere. Urmează un test de admitere și în final testul de admitere care are loc în fața juriului. Odată ce ambele concursuri au fost trecute, candidații de succes vor primi 6 săptămâni de instruire tehnică și un stagiu de 10 luni pentru a deveni funcționari fiscali. Profesionistul poate considera o poziție de inspector fiscal dacă are un nivel Bac+5. Poziția de funcționar fiscal necesită calități profesionale și abilități, dar și umane. Este necesar să fii versatil, riguros și precis pentru a efectua diferitele sarcini administrative (fotocopiere, distribuție de documente, calcularea taxelor, etc.). În aceste sarcini nu există loc de eroare, motiv pentru care este esențial să ai un simț bine dezvoltat al organizării. Deoarece funcționarii fiscali lucrează în mod constant cu publicul, trebuie să fie capabili să vorbească diplomatic. Disponibilitatea, abilitățile de calculator și un simț al primirii sunt, de asemenea, calități necesare pentru această poziție.
Zonele de intervenție ale unui funcționar fiscal
Munca unui ofiţer fiscal este foarte variată. El sau ea poate participa la calcularea impozitului şi determinarea sumei totale de impozit pentru contribuabili. Apoi, ei transferă rata impozitului calculată de autorităţile fiscale. Ofiţerul fiscal poate, de asemenea, să asiste contribuabilul în completarea declaraţiei de impozit prin furnizarea de sfaturi şi informaţii. Înregistrarea plăţilor şi încasarea cecurilor şi a ordinelor de plată interbancare (TIP-uri) fac, de asemenea, parte din munca lor. El poate stabili plăţi lunare de impozite în conformitate cu dorinţele contribuabilului. În plus, el verifică şi controlează declaraţiile de impozit și plățile de impozite. De asemenea, contribuie la sarcinile de colectare a sumelor de plată (trimiterea de scrisori, aplicarea penalităților pentru întârziere, etc.). Este capabil să primească persoane și profesioniști care plătesc impozitele lor și să le informeze cu privire la întrebările lor legate de declarațiile fiscale (plata impozitului pe proprietate și impozitul pe locuințe, CET, venitul etc.). El poate, de asemenea, să corecteze contribuabilii în caz de fraudă. El poate lucra pentru persoane fizice independente, microîntreprinderi și indivizi (pensionari, șomeri, proaspăt căsătoriți, etc.).
De ce să folosești un agent fiscal?
Declarația fiscală este o obligație pentru toată lumea. Este, prin urmare, necesar să se caute ajutor profesional înainte de a pregăti o declarație fiscală. Cu ani de experiență, el este capabil să informeze contribuabilul despre schimbările și noutățile pe care trebuie să le cunoască, deoarece declarația anterioară poate fi schimbată anul viitor. Ei sunt capabili să ofere sfaturi valoroase cu privire la documentele esențiale care trebuie furnizate (notificări fiscale, extrase bancare, dovada creditelor fiscale, etc.). Ofițerul fiscal știe cum să completeze o declarație și cum să o depună. El este capabil să ofere sugestii cu privire la cele mai bune opțiuni pentru depunere (depunere electronică sau declarație pe hârtie). Intervenția sa este, de asemenea, importantă pentru a corecta erorile, pentru a fi sigur că beneficiați de toate deducerile fiscale (costurile de îngrijire a copiilor, primele de asigurare, costurile de sănătate, copiii, chiria...) și pentru a completa declarația. În plus, ofițerul fiscal este capabil să informeze contribuabilul cu privire la starea declarației sale fiscale și să trimită o confirmare de primire.
Când să sunați un ofițer fiscal?
Este recomandat să solicitați ajutorul unui ofițer fiscal pentru a declara diurna, veniturile din imobiliare, veniturile din active mobiliare, remunerația din activități profesionale (salarii și indemnizații), indemnizația de șomaj și de pensionare anticipată, precum și pensiile de întreținere, de bătrânețe, de pensionare și de invaliditate. Ofițerul fiscal poate fi util și în corectarea erorilor.
Cum să găsiți un specialist în declarații fiscale?
Funcționarul fiscal lucrează adesea în departamentul de taxe imobiliare, într-un centru de finanțe publice sau într-un departament al Trezoreriei. Este de asemenea posibil să găsiți un specialist în declarații de impozit în biroul fiscal, la baroul din Slobozia și la primărie sau pe internet. Cea mai ușoară modalitate este de a utiliza directorul StarOfService. Doar selectați expertul fiscal potrivit și lăsați-vă ghidați. Majoritatea oamenilor își completează declarația de impozit online. Tot ce trebuie să faceți este să aveți acces la internet, pe site-ul autorităților fiscale, cum ar fi impots.gouv.fr, apoi introduceți numărul dvs. de impozit și creați un spațiu personal.
Cât costă asistența pentru returnarea taxelor?
În medie, prețul asistenței pentru declararea fiscală variază între 126 € și 200 €. Pentru a vă pregăti mai bine pentru declararea fiscală, este recomandat să consultați site-ul Direcției Generale a Finanțelor Publice în fiecare an pentru a cunoaște termenul limită pentru depunere. Acest lucru va face mai ușor colectarea tuturor documentelor justificative ale resurselor înainte de a apela un funcționar fiscal.
Cum să alegi un agent fiscal?
- Un funcţionar fiscal trebuie să lucreze în biroul de taxe, registrul ipotecar sau biroul de taxe imobiliare.
- Un agent fiscal trebuie să găsească cea mai bună alternativă fiscală pentru fiecare situație, așadar este cel mai bine să angajăm un profesionist meticulos, receptiv și precis.
- Este important să cunoaştem domeniile lui de expertiză şi documentația pe care o oferă. Acest lucru ne permite să cunoaştem abilităţile şi fiabilitatea sa.
- Pentru a evita escrocheriile, este mai bine să nu furnizăm niciodată informații bancare. Majoritatea acestora fac apeluri false din partea biroului fiscal pentru a cere detalii despre contul bancar; în cazul în care există îndoieli, este mai bine să contactăm biroul fiscal pentru a confirma.
Intrebari de adresat unui profesionist in declararea taxelor la primul contact.
- De câți ani ești specialist în declarațiile de taxe? - Care este procedura pentru declararea veniturilor? - Ce documente sunt necesare pentru a depune o declarație de taxe? - Când ar trebui să îmi declar veniturile pentru anul următor? - Cum să completez prima declarație de taxe? - Cum să depun taxele online? - Ce soluții propui pentru reducerea venitului ce trebuiesc declarat?